MH

Igår var det München Hoben och det var en riktig kanonkväll. Jag har inte träffat Challe på en evighet och nu fick jag tillbringa en hel kväll med henne. Life is good!

Idag är det en riktig klämdag. Igår kom min lilla lön och imorgon min stora. Vad är det meningen att jag ska hitta på nu då? Hmm. Städning står högt på prioritetslistan men frågan är om den står högst upp? Sitter och försöker peppa mig lite med musik och det hjälper, men inte riktigt tillräckligt.

Borde läsa igenom papprena från Consensus igen innan mötet imorgon kväll. Ska försöka passa på att vara lite ledig också. Bara ha Cissi-tid. Det är värdefullt och snart börjar skolan igen. Då lär det inte bli så mycket tid över till att läsa skönlitterära böcker eller kolla på bra filmer. Appropå filmer så ska jag se Inglorious bastards ikväll på bio med Vick. Ska bli riktigt roligt. Eftersom att jag har fått lite pengar redan så blir det nog en stoor popcorn. :D Man kanske ska unna sig en läsk också? Har ju slutat med det egentligen och då är det ju dumt att börja igen. Äsch, I-landsproblem.
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0