Hoppsan!

När jag loggar in för att göra en uppdatering på bloggen som inte så många besöker, så ser jag inte mitt eget inlägg för alla kommentarer! Besöksrekord så det skriker om det! Woho! :) Underligt, men trevligt. :D

För att uppdatera lite om hur det gick hos sjukgymnasten: Han tittade på mina ben och mina fötter, ritade prickar på benen och fötterna för att göra det tydligt för mig att se hur illa det är :P Han sa att jag hade något som heter något som liknar hyperpronaxi. Eller något sånt i alla fall. Jag vinklar fötterna konstigt och det leder till att jag får problem med benhinnorna. Det är så himla skönt när man söker vård för ett problem och känner att personen man öppnar sig för verkligen bryr sig och gör sitt bästa för att hjälpa en. Underbart, all ära till sjukgymnast-Björn!

Vad kan jag annars berätta om idag? Jo, vi har ju varit i Norrköping och firat Hannes, Åsa, Pillan och pappa. Det var jättetrevligt och jag fick vara med på ett chockerande toalettbesök med Theo, 3,5 år. Spännande värre. 

Vad mer? Jo! Jag har köpt en ny dator!! Tyvärr kommer jag ju åka bort i två dagar nu på någon sorts styrelseledamot-utbildning... Klockan 8 ska vi samlas. Bajsbajsbajs
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0