hej igen

Nu har det gått ytterligare en tid sedan jag skrev sist. Har haft tusen saker att göra nu när alla kommer hem igen. Jag har jobbat en riktig långhelg sedan jag skrev sist. Karin har också varit på besök. Ett premiärbesök har vi gjort på HG. Väldigt trevligt måste jag säga. Jag har saknat alla underbara människor. 

Nu sitter jag och njuter av en hemmakväll tillsammans med min katt. Daniel är på haYk med sina nollan så jag passar på att vila upp mig lite.

Imorgon flyttar min äldsta lillebror hemifrån. Han ska hela vägen till Lund. Jag kommer hålla tummarna för honom. Han upptäckte förresten min blogg idag. Jag är nästan säker på att vi har pratat om att jag har startat en, men för honom kom det som en överraskning. Spännande... :)

Orkar inte skriva så mycket mer idag. Det kommer nog en uppdatering senare i helgen. 

Puss på er
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0