En vecka kvar

Imorse var jag uppe tidigt, redan klockan 7. Jag hade nämligen lovat Vick att jag skulle täcka upp för henne på München Hobens område när hon skulle till tandläkaren. Det hela resulterade i att jag får gå på bio och hon bjuder. Jag tror att vi ska se Brüno. Hoppas att den är bra bara... =)

Idag är det bara en vecka kvar tills skolan börjar. Blandade känslor inför det. Det ska bli jätteroligt att komma igång igen, men samtidigt är det skönt att vara ledig och sova länge om dagarna... Det har jag ju inte riktigt hunnit med under sommaren. Appropå det kommer alla pengar på torsdag. Det kan ju bara resultera i en sak: shopping! Men denna gång har jag förtjänat det. Verkligen förtjänat det. Längtar!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0