Usch

Idag är det världens finaste väder, men mitt huvud värker och det känns som om det kommer att explodera. Bajsbajsbajs. Jag antar att det är nästa steg i denna irriterande förkylning som fått grepp om mig. Läste idag att D-vitaminbrist kan vara en anledning till att man blir förkyld. Borde sitta i solen och samla D-vitamin, men ljuset gör huvudvärken bara värre.

Om man ska var lite positiv så är det faktiskt en bra dag också. Jag fick ett mail av Academic work som undrar om jag vill jobba på stället som jag jobbade på förra sommaren. Det skulle vara superbra om jag nu inte får jobba så mycket på stället jag räknat med. Kul att få jobberbjudanden som man inte ens sökt. :D

Daniel är i Norrköping i natt och ska lana (vet inte ens om det stavas så...) och kommer inte hem förrän imorgon. Det är då tänkt att jag ska spendera min kväll med Erika, men denna förbannade huvudvärk vägrar släppa taget om min hjärna. Hon ska sova här oavsett för sånt här tjafs orkar jag faktiskt inte med. Men någon simtur blir det nog tyvärr inte idag. Jag som ville simma... Hoppas att jag kan ta mig dit för lite solande i alla fall. Bajsbajsbajs.

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0