Sol, sol, underbara sol

Idag är det ett sånt underbart väder att man kan tro att man nästan drömmer!

Nu har jag gjort en vecka av praktiken och livet är underbart. Alla är supertrevliga och gör sig verkligen besväret att se till att vi får ut så mycket som möjligt av dessa 14 dagar. Kungsgatans vårdcentral, stor guldstjärna till er!

Idag har jag varit en sväng på stan och ätit med Erika, Yasmin, Jessie och Daniel. Sedan gick vi runt lite och köpte en massa kläder. Jag fick lön denna månad också, så jag kände att jag kunde unna mig litegrann. Eller rätt mycket faktiskt. I vanliga fall skulle jag aldrig (!) köpa en tunika för 300:-

Ikväll är det sjukHUsfesten och vi ska ha förfest innan. Har egentligen inte någon större koll på vilka som kommer hit, men det blir nog bra ändå. :)

Igår var det tackfest för Nolle-P, men mina ögon bestämde sig för att svullna upp så jag såg ut som ett levande helvete. Skitilla. Så jag fick fint stanna hemma. Inte mycket att välja på tyvärr :(

Nu ska jag plocka in mina nya, fina kläder i garderoben. :D
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0