Snart snart snart

Imorgon börjar dagen med en körlektion. Igen. Jag har lagt alldeles för mycket pengar på detta körkort. Vet inte riktigt om det är värt alla pengar, men vad gör man? Betalade ytterligare 2280:- till Linköpings trafikskola. Hoppas det räcker så.

Idag har jag varit på läkarnas öppna mottagning i två timmar. Mycket att se och lära sig. Tur att jag inte ska bli läkare, skulle aldrig klara av att lära mig sådär mycket...

Lördagens sjukHUsfest var rolig men lägenheten var full av popkorn på alla möjliga ställen när vi kom hem.

Söndagen sov jag bort. Ögonen var svullna av all pollen (igen). Borde nog egentligen söka vc för att få starkare antihistamin, men jag vet ju att jag bara kommer att bli trött av de starkare medicinerna. Är det värt det? Det är frågan.

Nu ska jag skriva i min loggbok och kanske ta något att äta.

Peace out
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0