Onsdag

Nu börjar jag få in rutinen igen :)

Igår kom Daniels småsystrar hit och hälsade på. Emilia och Hanna har Påsklov och hade lust att komma och hälsa på sin storebror. De sov här i natt och Emilia ska sova är en natt till. Roligt!

Igår var jag med tjejerna och grillade korv i Trädgårdsföreningen. Sjukt trevligt. Var inte så himla varmt bara. När solen gick ned strax efter sju försvann all sommarvärme. Ett gäng inkompetenta killar fick ta över vår engångsgrill efter oss då de lyckades ta kål (haha, ordvits!) på sin egen. Stackars pojkar som inte kan tända en grill..

Idag skippade jag faktiskt föreläsningarna för att kunna umgås lite med flickorna. Emilia och jag var faktiskt ute och sprang imorse, strax efter nio. Najsigt värre. Konditionen var inte som den skulle tyvärr. Men det var sporrande att komma iväg! :D

Imorgon ska jag först ha körlektion 7:05, sedan har jag planerat att köra ett pass på gymmet, efter det ska jag till Clinicum och träna inför tentan. Sen ska vi till hemtrakterna för att hälsa på våra familjer under påsken. Stressigt men det löser dig nog. Måste bara hinna packa för två dagar och se till att komma ihåg att fråga grannarna om de kan titta till katten när vi är borta. Daniel ska ju sova i Norrköping tre nätter och jag ska jobba lördag natt. Stackars katten får ju vara jättemycket själv. Daniel säger att katten klarar sig bra och han vet kanske bäst i detta fall, men jag kan ju inte låta bli att tycka synd om henne.

Daniel och Emilia sitter och tittar på handboll och är jättesociala så jag får blogga istället.

Puss och kram!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0