Onsdag

Jag verkar ha problem att hitta rubriker för onsdagar :)

Idag har det varit en rolig dag på praktiken (igen). Har både fått sticka och ta btr och puls samt sett en hel del sår och konstigheter. Emma fick dock det lite roligare än mig för hon fick ge en im injektion och hålla en nästan nyfödd bebis! Najsigt!

Daniel är fortfarande det bästa jag vet. Idag fick jag rosor :D Keep up the good work, darling!♥

Katten sov på mig när jag somnade på soffan nu på kvällkanten. Mysisen. Hon kanske inte är så illa i alla fall. Fast hon väcker en mitt i natten och vill ha mat. Igår åt hon upp en halv grillad laxfilé när vi var i stora rummet och åt. Bajskatt. Nu ligger hon vid mina fötter i soffan och ler mot mig.

Kom på att jag fyller år om 13 dagar. Skumt.
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0