Onsdag

Imorgon är det tenta, eller praktisk examination som man tydligen ska säga. Känner mig faktiskt inte förberedd, men det kan ju bero på att det är så luddigt uttryckt vad vi egentligen ska göra. Äsch. Förra terminen var det tydligen bara 3 som kuggade och de gjorde katstrofala fel. Det hoppas jag att jag kan klara mig från.

Snart, eller i alla fall relativt snart fyller jag år och som vanligt är det inget jag ser fram emot. Det blir bara jobbigt med alla familjer som inte kan komma överens. I år har jag praktik på min födelsedag också. Känns ju mindre roligt. :( Daniel ska tydligen bort när jag ska "fira" födelsedagen på lördagen. Känns mindre bra.

Nu borde jag sätta igång med pluggandet, ska på handledarmöte i eftermiddag så jag måste se till att vara rätt klar tills dess.

Puss och kram!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0