Annandag Påsk

Så var det dags igen för lite blogg igen.

Påsken har varit hektisk som vanligt när man har många familjer att besöka. I onsdags morse lurade Emilia mig ju att springa och vilken benhinneinflammation jag fick! Det hade jag faktiskt inte alls väntat mig. Men det var så irriterande att jag stack till gymmet på torsdagen på morgonen efter min körlektion klockan 7:05. När jag kom hem efter det sov Daniel och Emilia fortfarande så jag hoppade lite på dem sedan gick jag till Clinicum i några timmar.

Torsdag kväll åkte vi till pappas house där vi firade en liten påsk. Hannes växer bara mer för varje gång, och Theo blir bara mer och mer söt. Han har för övrigt gett mig förkylningen som jag vaknade med imorse. Bajsunge.

Fredag eftermiddag åkte vi till Daniels familj och åt kräftor och grillat (kött). Vi sov där en natt och på lördagsmorgonen skjutsade Daniel mig till jobbet i Linkan. Jag började klockan elva så det blev en liten sovmorgon i alla fall.

Söndag, när jag slutat på jobbet åkte jag direkt till gymmet och körde kondition och styrka i en timme isch med Erika. Vi tränade idag också, från halv tolv till tre. Nu har jag ont i hela kroppen och hade feber för någon timme sen. Inte bra. Det var väl den ökade cirkulationen när jag tränade som gjorde att förkylningen spreds i kroppen snabbare.

Imorgon ska vi ha B-HLR och jag känner mig inte speciellt förberedd. Det kommer nog bli roligt och gå bra i alla fall. Ska gå in på ITS och kolla schemat en sista gång, bara för att vara säker på att det är imorgon bitti. Ska ha körlektion också, men den är inte förrän på eftermiddagen.

Puss och kram!
//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0